Τρίτη 31 Μαΐου 2011

Res Publica - Spes Publica

Δεν συνηθίζω να επαναδημοσιεύω άρθρα τρίτων, ιδίως χωρίς ανάλυση ή σχολιασμό. Και θα έλυνα τη σιωπή μου στη μπλογκόσφαιρα επί πολιτικού εν Ελλάδι με ένα αντίστοιχο άρθρο όπως και το παρακάτω, που αν η Αριστερά το αγνοήσει, υπογράφει και τη θανατική της καταδίκη -είτε στρουθοκαμηλίζοντας κι αδυνατώντας να διαχειριστεί την αλεξιθυμία της -είτε αναπαράγοντας αυτιστικά τις ίδιες γενικόλογες κοινοτοπίες στην ελληνική κοινωνία που νομοτελειακά τη συρρίκνωσαν και θα τη θέσουν ακόμη περισσότερο στο περιθώριο.


buzz it!

4 σχόλια:

ΣΠΙΘΑΣ είπε...

Καλουπώνεις την έννοια "αριστερά" σε ένα ενιαίο σύνολο.
Αλλλά δεν είναι έτσι, δεν θα μπορούσε να είναι έτσι, άλλωστε.

Σχόλιο μου, σε πρώτο χρόνο και όχι εκ των υστέρων..

Για την αλήθεια, πολλοί "ειδήμονες" το χλεύασαν, αμέσως, αλλά..είναι πάγια η τακτική τους.

( Σπίθας/ the mob goes wild
on May 28, 2011 at 00:52 said:)

"Καλό Αλέξη, αλλά να διαχωρίσουμε τις “σπίθες του Μίκη” από τον Σπίθα, έτσι..
Δεν έχω καμία σχέση με άλλες “σπίθες”.

ΣΠΙΘΑΣ είπε...

Συμφωνώ, με τις απόψεις που εκφράζει στο κείμενό του H πλατεία, τα κόμματα και η υποκρισία ο Γιάννης.

Αστερόεσσα είπε...

Η κατάσταση είναι χειρότερη παρά ποτέ. Η ΔΗΜΑΡ είναι πιο κοντά στην πραγματικότητα, τουλάχιστον σε επίπεδο δοκιμίων.

Η παγίδα της ΔΗΜΑΡ εδώ είναι αυτή της ελάχιστης ευθύνης. Εφιστώ την προσοχή. Οι δηλώσεις
Τύπου Κουβέλη (βλέπε και 15/6), αν και σωστές και μετρημένες, δίνουν την αίσθηση των δηλώσεων πολιτικού. Του οποιουδήποτε πολιτικού μεταξύ δηλώσεων πολιτικών. Χάνει έδαφος ο Κουβέλης κι είναι ορατό αυτό σ΄όσους απ' την ομογένεια είναι σκεπτόμενοι.

Μπορώ να πιάσω κι ένα ένα άρθρα στελεχών της ΔΗΜΑΡ και να τα ξετινάξω. Έχουν σημεία που χωράνε πολλή αμφισβήτιση.

Αν θέλετε, ακούστε με. Αν όχι, ελεύθεροι να με αγνοήσετε.

ΣΠΙΘΑΣ είπε...

Δεν συνυπάρχω σε ίδιο bog με αριστερή στρουθοκάμηλο και κοκκινοπίπερο.

Τελεία και παύλα, εδώ και τρία χρόνια.
κάπου τόσο.(;)

Προσωπικοί και πολιτικοί λόγοι.

Είναι υποστηρικτές όχι μιας πολιτικής θέσης, αλλά θιασώτες της λογικής του κοινωνικού αυτοματισμού.